Piwo Brackie

Advertisement


Jedno z nielicznych piw produkowanych w oparciu o tradycyjne receptury.
Piwo warzone w Cieszynie a rozlewane już w Żywcu, transportowane w cysternach.
Piwo o pięknym bursztynowym kolorze. Ma charakterystyczny i specyficzny posmak i długo pozostaje w pamięci, a do którego trzeba się przyzwyczaić. Złożona z drobniutkich pęcherzyków, wysoka piana, utrzymujaca się długo. Czasami określane jako "piwo piwniczne". Piwo to ma fanatycznych zwolenników albo zażartych przeciwników.

Parametry: 12% wag., Alk. do 5/7 % obj.


"Nie bójmy się pić tego piwa! Już ponad 100 lat temu w ramach prowadzonej kampanii antyalkoholowej zalecano picie piwa z cieszyńskiego browaru zamiast wódki. To i my pijmy piwo "Brackie" z umiarem i kulturą, bo jest to piwo szlachetne, dobrze gasi pragnienie i nie szkodzi zdrowiu. W piwie "Brackim" jest tradycja, współczesność i przyjemność!"


Leszek Lipsa
Bractwo Księstwa Cieszyńskiego


Spodobał Ci się ten artykuł?
Podłącz się do naszego kanału RSS , a najnowsze wpisy trafią wprost do Twojego komputera.

3 komentarze:

  1. Niepasteryzowe z kega - rewelacja ! do tego stopnia ze mieszkajac w Katowicach jade z pustym szklem do Skoczowa po zapas na weekend - POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałem (nie)przyjemność napić sie tego piwa z butelki-jedne z najgorszych piw jakie kiedykolwiek piłem ,zalatuje rdzą i jakimiś jakby metalem czy jak to okreslić .Chyba ze trafiłem na taką partie w co jednak wątpie .W kazdym razie nie bede próbował po raz drógi

    OdpowiedzUsuń
  3. UUUUUUUU Bracie, to faktycznego pecha miałeś. Wiesz, browarkom czasem się zdarza że kontrola jakości, smaku nie wychwyci a takie przypadki to na partiach końcowych zachodzą (zlewki potocznie się nazywają). Ja kiedyś miałem taką sytuacyję z Warką Strong, i to z butelki, pomyślał by kto. No ale co, nie zraziłem się i nadal, dla mnie ofkors, jest to najlepsze piwo do codziennego picia, jawol :)

    Proponuję się nie zrażać i za jakiś czas ponownie spróbować kupując gdzieś indziej a po drodze inne piwa zasmakować.

    Bro(war) Bur!!!

    OdpowiedzUsuń