Piwo Harnaś - Reklamy

Advertisement


W tym poście uzupełniam w reklamy i inne media związane z piwem Harnaś, czego nie uczyniłem w pierwszym artykule o tym piwie.

Harnaś - Dzban



Na transmisję zaprasza Harnaś








Harnaś - Konkretnie się narąbałem



Harnaś na plaży



Harnaś - Pobudka




Harnaś milion piw rozdaje





Harnaś - Kolejka... dla wszystkich


Harnaś - Nowy a konkretny



Harnaś - Zjazd






Spodobał Ci się ten artykuł?
Podłącz się do naszego kanału RSS , a najnowsze wpisy trafią wprost do Twojego komputera.

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie to piwo Harnaś jest szczerze mówiąc kiepskie, ale jego kampanię reklamową uważam za prawdziwą perełkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram i potwierdzam opinie kolegi w całej rozciągłości. Wiele piw wypijam przeważnie raz a to jest właśnie na tej liście :) Raz i basta! Szkoda że za tą niesamowitą kampanią reklamową nie idzie w parze piwko, ale... to oczywiście każdego z Nas subiektywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, dobre jest to co mi smakuje, a nie co jest uznane za dobre przez ogół. Ja jestem wielkim fanem tego piwka, uważam, że jest dobre, nie boli tak glowa po przedawkowaniu, i moge je pic non stop!!!! Do tego ceny piw wedrują w kosmos natomiast harnas oprocz wspanialej kampanii reklamowej trzyma dobra cenę co jest niestety w naszych realiach wielkim atutem. Pozdrawiam milosnikow piwa!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń